makochibana:

Hey Kyoani, remember Haru, that pretty, quiet boy who loves swimming and is supposed to be the main character of your show? Yeah, I miss that guy… I’ve barely seen him lately hmmm

// Posted 3 hours ago with 211 notes - reblog

sodii:

~*~*~Twink Brigade~*~*~*

// Posted 3 hours ago with 318 notes - reblog

ddualscar:

coulduknot:

sleepingtsundere:

Blowjobs from Rin Matsuoka more like

image

image

image

[Noiz Sweating]

I think a dream job to have would be to run the official Facebook or tumblr of a show funimation has licensed

Like

I’d just cater to all the ships and geek out over things

It’d totally sell products…..

// Posted 3 hours ago with 4 notes - reblog

The first stages of becoming a Fujoshi: Denial

// Posted 4 hours ago with 6,332 notes - reblog
Anonymous: yo can you explain dmmd to me i see it all the time on my dash buts its a whole lotta?????????

johnnybooboo:

special powers make hot bottom boy aoba seragaki go boom on brains. angst. evil old gay isolates island. abandonment issues. multiple personas. no homo childhood brodude. moe robot with a big dick. masochistic hot topic trash bag. hot beefy bara man from jail. fuckin hot ass robot dog. clubs and drugs. abandoment issues. aoba’s butthole. evil old gay vs aoba the young homo hopeful who will win. rlly a lot of abandoment issues but mostly aoba’s butthole.

// Posted 11 hours ago with 80 notes - reblog

talkin’ bout badminton babes

 Kimmy: he’s satisfied with the prick until one day he’s making his rounds in the lower offices and sees kou chatting with another coworker
Kimmy: and he gets this pang of jealousy
thea: CREYS WITH JOY
Kimmy: and that night when the prick is doin him Li is just not feeling it at all
thea: THIS WHOLE TJIGNHDBDKR
 Kimmy: and he cant even CUM BECAUSE HES KINDA HEART BROKEN ABOUT KOU TALKING TO OTHERS???
thea: AND LI IS LIKE ‘I’M JUST NOT IN THE MOOD’ AND THE PRICK IS LIKE LOL OK AND LI DECIDES TO GO HOME INSTEAD OF SPENDING THE NIGHT AT THE PRICKS HOUSE
 thea: AND HE TAKES THE TRAIN AND WALKS THROUGH THE PARK AND STOPS IN A CONVENIENCE STORE FOR ICE CREAM A
Kimmy: CONVENIENT RUN INTO KOU AT A 24 HOUR SUPERMARKET BECAUSE LI WAS GONNA BUY SHITTY FOOD TO FILL THE HHLE IN HIS HEART
Kimmy: omg
thea: AND THEN??? SUDDENLY KOU???
Kimmy: really
thea: OMFG
Kimmy: are you kidding me??
Kimmy: WE ARE THE SAME PERSON
thea: CAN U NOT READ MY MIND

// Posted 12 hours ago with 3 notes - reblog
  • baby: m..m-m...ma...
  • mom: mama? are you trying to say mama?
  • baby: m..make US FREE NA SPLASH KASANETA

yudoku:

Kotetsu being absolutely adorkable. (/∇\*)。o○♡ 

// Posted 13 hours ago with 974 notes - reblog
Anonymous: T & B is amazing. Can't wait for the second movie.

THE SECOND MOVIE IS GOING TO BE DUBBED IM LIKE 99.9999999% SURE SO I’M REALLY EXCITED I REALLY WANNA JUST WATCH IT BUT I DONT REALLYLIKE THE JAPANESE VERSION SO I JUST GOTTA WAIT AND CRY A LOT UNTIL IT COMES OUT

// Posted 13 hours ago with 1 note - reblog

Please talk about tiger&bunny with me

Please

// Posted 13 hours ago with 5 notes - reblog
©